Infomex wdrożył zintegrowany system billingowy w firmie Telico

Pragniemy poinformować, iż w dniu 12.10.2012 Dział Oprogramowania Biznesowego Infomex zakończył proces wdrożenia zintegrowanego systemu billingowego w firmie Telico Sp. z o. o.. Zlecenie obejmowało usługi projektowania, wykonania i wdrożenia zintegrowanego systemu billingowego w zakresie zarządzania dostępem do Internetu, Telefonii VOIP oraz Telewizji.

Szczegółowy zakres funkcjonalności systemu przedstawia się następująco:

  1. Moduł centralny – Plug-in do WF-MAG – Moduł dla biura BOK ISP
  • Pełna konfiguracja usług (Internet, TV, VOIP) przy pomocy mechanizmów WF-MAG,
  • Wsparcie dla Multipakietów (Internet, Telefonia),
  • Możliwość tworzenia i zarządzania promocjami,
  • Możliwość tworzenia i zarządzania rozbudowanymi cennikami VOIP,
  • Możliwość tworzenia i zarządzania umowami i harmonogramami umów (Zawieszenia umowy, Wypowiedzenia, Unieważnienia, Reklamacje, Zmiany Harmonogramów),
  • Wydruki umów na usługi oraz blankietów wpłat w oparciu o szablony,
  • Rejestracja i zarządzanie billingami VOIP i TV,
  • Pełny audyt operacji przeprowadzanych przez użytkowników sytemu,
  • Automatyczne naliczanie faktur w oparciu o umowy oraz billingi,
  • Automatyczne rozliczanie faktur, płatności masowych (wsparcie dla kont wirtualnych),
  • Automatyczny proces windykacji (połączony z blokowaniem usług, generowaniem zadań dla pracowników BOK),
  • Rejestracja wszystkich pism przychodzących (Umowy, Protokoły, Reklamacje, etc)
  • Zgodność z przepisami UKE.
  1. Moduł E-BOK – Elektroniczne biuro obsługi klienta – moduł dla klientów ISP
  • Zintegrowany z modułem centralnym,
  • Możliwość pobierania przez klientów faktur, billingów VOIP, billingów TV,
  • Możliwość wglądu w historię płatności i salda,
  • Możliwość podglądu dokumentów, umów jakie klient wysłał do BOK,
  • Możliwość odbioru komunikatów systemowych (Windykacja, Informacje o promocjach, etc).
  1. Moduł BOK – Biuro obsługi klienta – Moduł dla Biura BOK ISP
  • Zintegrowany z modułem centralnym i E-BOK,
  • Rejestracja i zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi w oparciu o katalog usług,
  • Pełna konfiguracja i zarządzanie bazą komputerów, taryf Internetowych, kontami VOIP, Numery Kierowania Alarmowego,
  • Możliwość blokowania, odblokowywania usług,
  • Praca grupowa – komunikacja e-mailowa pomiędzy członkami zespołów serwisowych.