Zalety outsourcingu IT da biznesu oferowanego przez Infomex

Prowadzenie działu IT przez zewnętrzną firmę należy do jednej z najbardziej efektywnych strategii zarządzania organizacją. Samodzielne utrzymanie działu IT niewątpliwie wiąże się z ogromnymi kosztami nie gwarantując przy tym odpowiedniego poziomu świadczonych usług. Główną przyczyną, dla której kolejni klienci Infomex decydują się na outsourcing IT są ciągłe zmiany zachodzące w środowisku IT.

Modyfikacje, rozbudowy czy update systemów to nieodłączny element prawidłowego funkcjonowania każdej firmy, gwarantujący bezpieczeństwo oraz ciągłość działania wszystkich procesów biznesowych. Nowe zasoby nie zawsze są optymalnie wykorzystywane, co pociąga za sobą niepotrzebne koszty.

Powierzając swoje środowisko IT w ręce specjalistów Infomex, firmy zapewniają sobie oraz swoim klientom ciągłość działania oraz najwyższą dostępność usług. Outsourcing IT pozwala na efektywne planowanie i kontrolę budżetu, obniżanie ryzyka operacyjnego, zmniejszanie kosztów administracyjnych oraz eliminację problemów wynikających z rotacji pracowników.

Do kluczowych korzyści z wyboru takiej ścieżki należą m.in.:

  • Wsparcie ze strony kadry doświadczonych, certyfikowanych specjalistów i serwisantów,
  • Wykorzystanie zaawansowanej i najnowszej infrastruktury informatycznej,
  • Zwiększenie efektywności działań działu IT dzięki skupieniu specjalistów jedynie na wykonywanych zadaniach,
  • Optymalizacja wydatków ponoszonych przez firmę w zakresie technologii teleinformatycznych,
  • Szybszą i płynniejszą reakcję na sytuacje awaryjne.

Outsourcing IT jest jednym z kluczowym aspektów działalności Infomex. Naszych klientów wspieramy dzięki całodobowej dostępności specjalistów i serwisantów z ServiceDesk’u lub w formie outsourcingu bezpośredniego w siedzibie klienta – „on-site support”. Specjaliści Infomex zarządzają infrastrukturą klienta, a w szczególności systemami operacyjnymi, bazami danych oraz polityką backupu. Jako Autoryzowany Partner Serwisowy HPE, HPE oraz Lenovo umożliwiamy klientom serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny sprzętu IT. Dbamy o stałą kontrolę jakości oraz bezpieczeństwo danych naszych klientów – spełniamy normy ISO 9001 oraz ISO 27001. Rozwiązania, które oferujemy służą zapewnieniu ciągłości działania infrastruktury IT klienta, redukcji kosztów oraz zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa.

Zapraszamy do kontaktu z Tomaszem Dawidem, naszym Account Managerem odpowiedzialnym w Infomex za usługi outsourcingowe – t.dawid@infomex.pl.