Specjalista ds. wsparcia informatycznego - Łódź
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych on-site u naszego klienta
- Ewidencja incydentów oraz zgłoszeń w systemie informatycznym
- Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, problemów i zgłoszeń
- Współpraca z innymi specjalistami wsparcia informatycznego
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług
- Serwis sprzętu komputerowego: notebooki, komputery, drukarki, tablety
- Minimum 2 letnie doświadczenie w usługach IT, zwłaszcza w wsparciu użytkowników
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w codziennej pracy,
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą
- Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego
- Doświadczenie w serwisie drukarek i komputerów
- Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym
- Bardzo dobra organizacja własnej pracy, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole
- Dyspozycyjność, odporność na pracę w stresie, pod presją czasu
- Gotowość do wyjazdów, w tym zagranicznych
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w firmie naszego Partnera,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy
- Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną,
- Ubezpieczenie na życie,
- Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
- Długoterminową współpracę