Specjalista ds. wsparcia informatycznego
Żywiec
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych,
- Ewidencja incydentów oraz zgłoszeń w systemie informatycznym,
- Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów, problemów i zgłoszeń,
- Współpraca z innymi specjalistami wsparcia informatycznego,
- Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym,
- Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.
Idealny kandydat/kandydatka na to stanowisko powinien posiadać:
- Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
- Znajomość aplikacji biurowych na poziomie zaawansowanym,
- Znajomość obsługi sprzętu biurowego,
- Wysoko rozwinięte zdolności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym,
- Bardzo dobrą organizację własnej pracy, samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole,
- Dyspozycyjność, odporność na pracę w stresie, pod presją czasu,
- Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
- Elastyczną formę współpracy – B2B bądź umowę o pracę,
- Pakiet benefitów: opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie,
- Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy,
- Długoterminową współpracę.