Młodszy Administrator Systemów

Żywiec

Wyzwania, jakie na Ciebie czekają:

  • Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk,
  • Czynne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów i problemów,
  • Współpraca z innymi liniami wsparcia,
  • Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data Center w czasie rzeczywistym,
  • Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług

Nasze wymagania:

  • Znajomość systemów operacyjnych Linux
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows na poziomie administracji stacją roboczą,
  • Znajomość działania sieci LAN/WAN, protokołów i standardów sieciowych
  • Znajomość aplikacji biurowych,
  • Znajomość obsługi sprzętu biurowego,
  • Wysoko rozwinięta zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
  • Nastawienie usługowe: cierpliwość, sumienność, chęć pomocy innym,
  • Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i podejmowania decyzji,
  • Samodzielności w działaniu
  • Gotowość do pracy zmianowej
  • Znajomość języka angielskiego,

To oferujemy:

  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Ubezpieczenie na życie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Pracę w zespole ludzi z pasją.
  • Umowę o pracę
  • Nieformalną i przyjazną atmosferę pracy
  • Długoterminową współpracę