Case Study SWS
Jedna platforma
zintegrowany system sprzedaży
Migracja i integracje
połączenie z systemami Eurozet + hurtownia danych
Raportowanie
dashboardy i zasilanie DWH w czasie zblożonym do rzeczywistego
Testy i szkolenia
uruchomienie środowisk: test i produkcja
Skalowalność
łatwe rozszerzenie funkcjonalności i zespołów
Grupa Eurozet, właściciel m.in. Radio ZET, TOK FM, Radia Złote Przeboje, Antyradia, Radia Plus, Radia Pogoda, Meloradia, Rock Radia i Chillizet, szukała sposobu, by zamienić rozproszony ekosystem narzędzi sprzedażowych w jedną, spójną platformę. W praktyce oznaczało to potrzebę przejrzystości na każdym etapie lejka - od pierwszego kontaktu handlowego po rozliczenie projektu.
Proces rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy: wspólnie z użytkownikami mapowaliśmy procesy, definiowaliśmy obiekty danych i projektowaliśmy docelową architekturę. Efektem był projekt Systemu Wsparcia Sprzedaży (SWS) obejmujący pełny lejek (sześć kluczowych obszarów), strukturę bazy, specyfikacje ekranów i raportów, scenariusze testowe oraz klikalny mockup, który pozwolił szybko uzgodnić detaliczny kształt interfejsu.
Na tej podstawie zrealizowaliśmy migrację danych z systemów źródłowych i integracje z wykorzystywanymi w Grupie Eurozet aplikacjami, w tym zasilanie hurtowni danych, tak aby raportowanie działało w czasie zbliżonym do rzeczywistego.
Dzięki dedykowanemu systemowi Grupa Eurozet zyskała:
Jednolity, scentralizowany system sprzedaży,
Procesy zostały uproszczone i zautomatyzowane,
zespoły sprzedażowe otrzymały narzędzie zwiększające efektywność pracy,
zarząd zyskał dostęp do rozbudowanych raportów i danych w czasie rzeczywistym.