Case Study SWS

Jedna platforma 
zintegrowany system sprzedaży

Migracja i integracje
połączenie z systemami Eurozet + hurtownia danych

Raportowanie
dashboardy i zasilanie DWH w czasie zblożonym do rzeczywistego

Testy i szkolenia
uruchomienie środowisk: test i produkcja

Skalowalność
łatwe rozszerzenie funkcjonalności i zespołów

"
SWS zintegrował pełen lejek sprzedaży, zapewniając zespołom Eurozet jednolite narzędzie do ofertowania, realizacja i raportowania
Zdjęcie pracownika
Tomasz Czapka Kierownik projektu
soft

Grupa Eurozet, właściciel m.in. Radio ZET, TOK FM, Radia Złote Przeboje, Antyradia, Radia Plus, Radia Pogoda, Meloradia, Rock Radia i Chillizet, szukała sposobu, by zamienić rozproszony ekosystem narzędzi sprzedażowych w jedną, spójną platformę. W praktyce oznaczało to potrzebę przejrzystości na każdym etapie lejka - od pierwszego kontaktu handlowego po rozliczenie projektu. 

 

Proces rozpoczęliśmy od wnikliwej analizy: wspólnie z użytkownikami mapowaliśmy procesy, definiowaliśmy obiekty danych i projektowaliśmy docelową architekturę. Efektem był projekt Systemu Wsparcia Sprzedaży (SWS) obejmujący pełny lejek (sześć kluczowych obszarów), strukturę bazy, specyfikacje ekranów i raportów, scenariusze testowe oraz klikalny mockup, który pozwolił szybko uzgodnić detaliczny kształt interfejsu. 

Na tej podstawie zrealizowaliśmy migrację danych z systemów źródłowych i integracje z wykorzystywanymi w Grupie Eurozet aplikacjami, w tym zasilanie hurtowni danych, tak aby raportowanie działało w czasie zbliżonym do rzeczywistego. 

 

Dzięki dedykowanemu systemowi Grupa Eurozet zyskała:

  • Jednolity, scentralizowany system sprzedaży,

  • Procesy zostały uproszczone i zautomatyzowane,

  • zespoły sprzedażowe otrzymały narzędzie zwiększające efektywność pracy,

  • zarząd zyskał dostęp do rozbudowanych raportów i danych w czasie rzeczywistym.