Systemy MRP/ERP

Aplikacje dostępne w DC Infomex
 
 

Microsoft Navision

   
 
Microsoft Dynamics NAV 2009 jest systemem klasy ERP służącym do efektywnego zarządzania zasobami przedsiębiorstwa. Aplikację cechuje szybkość wdrożenia, łatwość konfiguracji i prostota użytkowania.
 
Microsoft Dynamics NAV 2009 został stworzony z myślą o średnich, dynamicznie rozwijających się firmach. Jest to system, który usprawnia wszystkie procesy zachodzące w organizacji, nawet w przypadku tych wysoce wyspecjalizowanych, potrzebujących zaawansowanych rozwiązań. Z Dynamics NAV każda firma, bez względu na specyfikę działania, ilość oddziałów i pracowników czy liczbę i złożoność zachodzących w niej procesów zyskuje możliwość podniesienia efektywności pracy oraz dotychczasowej pozycji rynkowej. Innowacyjność Dynamics NAV potwierdza fakt, że system posiada obecnie ponad milion użytkowników na całym świecie i jest dostępny w ponad 40 wersjach językowych.
 
 
  • Przejrzysty wgląd w działalność biznesową: system umożliwia integrację danych finansowych, operacyjnych i informacji dotyczących Klientów; wspomaga procesy związane z zarządzaniem finansami, łańcuchem dostaw, produkcją, sprzedażą, analizą biznesową, projektami, zasobami ludzkimi i usługami. Aplikacja dostarcza pracownikom wiedzę dotyczącą aktualnego stanu zamówień, poziomu zapasów oraz przydatnych szczegółów transakcji. Pozwala filtrować i sortować główne dane, mierzyć wskaźniki KPI, tworzyć raporty, wykresy czy grafiki. Pomaga to w podejmowaniu trafnych decyzji, zwiększaniu wydajności pracy oraz uproszczeniu procesów zachodzących w firmie;
  • Zwiększenie wydajności pracowników - Microsoft Dynamics NAV został wyposażony w interfejs zapewniający pracownikom szybki dostęp do istotnych informacji i funkcjonalności, których potrzebują w oparciu o stanowisko pełnione w firmie. Dzięki niemu zyskują wgląd do przypisanych im zadań biznesowych, arkuszy, zgłoszeń, cenników, kluczowych wskaźników wydajności (KPI) czy raportów. Pozwala to na ustalanie priorytetów codziennej pracy oraz przyspiesza podejmowanie kluczowych decyzji;
  • Łatwość użytkowania i redukcja kosztów: NAV 2009 przypomina w obsłudze inne produkty firmy Microsoft, takie jak Microsoft Office Outlook czy Excel, ułatwiając przez to pracownikom bezproblemowy start w obsłudze narzędzia. Natomiast integracja systemu ERP z istniejącą już w firmie infrastrukturą IT pozwala zwiększyć efektywność jej wykorzystania i tym samym maksymalizować zwrot z inwestycji.

 

Microsoft Dynamics NAV 2009 pozwala zwiększyć elastyczność firmy niezbędną do dostosowania się do nowych możliwości i dynamicznego rozwoju rynku. Bez względu na rodzaj prowadzonej działalności oraz liczbę posiadanych placówek Microsoft Dynamics NAV jest w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby organizacji.

 

 

 


 

Microsoft Axapta

 

 

 

System Microsoft Dynamics AX 2009 jest kompleksową aplikacją wspierającą zarządzanie kluczowymi procesami biznesowymi przeznaczoną dla średnich i większych przedsiębiorstw, współgrającą z programami firmy Microsoft.

System Microsoft Dynamics AX został tak zaprojektowany, aby ułatwić prowadzenie działalności biznesowej w różnych lokalizacjach na terenie kraju i poza jego granicami. Jest to możliwe dzięki standaryzacji procesów oraz zapewnieniu wglądu w kondycję całej organizacji.

 

 

  • Centralizacja procesów biznesowych i skuteczne wspomaganie procesów zarządzania;

  • Elastyczne dopasowanie systemu do specyfiki działania firmy;

  • Niski koszt utrzymania;

  • Parametrycznie ustawiane środowisko pracy systemu eliminuje bariery wzrostu organizacji.

 

 

Microsoft Dynamics AX obejmuje swoim działaniem wszystkie główne obszary firmy. Jest to system łatwy w adaptacji do indywidualnych wymagań. System jest podzielony na moduły, które wspierają zarządzanie firmą w następujących obszarach: sprzedaży, zakupów, finansowym wraz z controllingiem i budżetowaniem, gospodarki magazynowej i logistyki, zarządzania projektami i produkcją, zarządzania wiedzą, zasobami ludzkimi, CRM i innych. Dostępne w ramach programu narzędzia usprawniają procesy podejmowania decyzji i wspomagają skuteczną realizację celów biznesowych, co w połączeniu z prostotą użytkowania zwiększa wydajność i przyczynia się do sukcesów firmy.

 

Wszelkie dane zawarte w systemie Microsoft Dynamics AX są umieszczone w zintegrowanej bazie danych, niezależnie od źródła ich pochodzenia. Ułatwia to przepływ informacji i synchronizację pracy w różnych obszarach firmy, nie ma też potrzeby kilkakrotnego wprowadzania danych. Wbudowana baza witryn i walut dla 36 krajów, 40 języków oraz lokalnych wymagań dotyczących podatków, przepisów i rynku usprawnia współpracę oddziałów międzynarodowych firmy. Microsoft Dynamics AX, posiadając elementy wspólne z powszechnie używanymi aplikacjami, takimi jak Microsoft Office lub Microsoft SQL Server, pozwala użytkownikom skupić się na celach biznesowych, a nie na technologii.

 

 

 


 

Ascent SQL

 

 

 

Ascent SQL to zintegrowany system informatyczny klasy ERP wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwami małej i średniej wielkości. Jest narzędziem umożliwiającym śledzenie transakcji i procesów przedsiębiorstwa na każdym z etapów realizacji.

Generowanie szeregu symulacji i zestawień służy podejmowaniu trafnych decyzji na każdym szczeblu zarządzania firmą. Ascent SQL zapewnia wsparcie dla Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001: 2000.

 

  • Posiada moduł wizualizacji transakcji związanych z realizacją procesów biznesowych. Historia transakcji jest przedstawiana w czytelny, graficzny sposób. Okno wizualizacji pozwala w łatwy sposób przejść bezpośrednio do wybranych dokumentów występujących w ścieżce realizacji procesu;

  • Obsługuje operacje przeprowadzane z kontrahentami zagranicznymi w językach obcych - transakcje biznesowe mogą być zawierane w dowolnej walucie i w dowolnym języku obcym. Kartoteki systemowe można przetłumaczyć na dowolne języki obce zdefiniowane w systemie. Przetłumaczone wartości kartotek są wykorzystywane w procesie wystawiania dokumentów dla kontrahentów zagranicznych w języku obcym.

  • Pozwala na łatwą rozbudowę – projektowanie własnych rozszerzeń funkcjonalności dzięki dostarczanej wraz z systemem bibliotece Ascent SDK (ang. Software Development Kit). Biblioteka SDK to narzędzie stworzone na podstawie sprawdzonych standardów w oparciu o technologię COM, wspomaga integrację i rozbudowę systemu;

  • Elastyczne dopasowanie – integracja z dostępnymi na rynku popularnymi systemami finansowo księgowymi oraz oprogramowaniem biurowym Microsoft Office.

  • Integralność z wiodącymi rozwiązaniami na rynku aplikacji finansowo-księgowych Asseco WAPRO oraz Symfonia firmy SAGE SYMFONIA. Pracujące w tle mechanizmy dwukierunkowej wymiany danych pozwalają na płynne przenoszenie informacji pomiędzy modułami tworząc jednolitą całość. Innym wariantem rozwiązania jest integracja z funkcjonującym w firmie rozwiązaniem finansowo-księgowym.

 

Każdą z usług konfigurujemy w oparciu o indywidualne preferencje Klienta. Jednocześnie oferujemy skorzystanie z darmowego testowania przy pełnym wsparciu technicznym Infomex. W celu otrzymania dedykowanej oferty prosimy o kontakt z naszym specjalistą:

datacenter@infomex.pl, tel. (+48) 33 475 11 11.