Systemy CRM

Aplikacje dostępne w DC Infomex
 
 
Microsoft Dynamics CRM
 
Microsoft Dynamics CRM jest w pełni zintegrowanym systemem służącym do zarządzania relacjami z klientami. Microsoft CRM umożliwia tworzenie i zachowanie przejrzystej ścieżki kontaktu z klientem począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po opiekę posprzedażną i pomoc.
 
System stanowi skuteczne narzędzie wspomagające sprzedaż, marketingoraz wszystkie procesy związane z obsługą klienta. System został zintegrowany z popularnym programem Microsoft Office Outlook. Microsoft Dynamics CRM to wyjątkowo efektywne i elastyczne rozwiązanie usprawniające zarządzanie procesami biznesowymi dotyczącymi relacji z klientami.
 
 
Obszary działań w firmie wspierane przez Microsoft Dynamics CRM:
 
  • Sprzedaż - Inteligentne funkcje systemu Microsoft Dynamics CRM umożliwiają skuteczną optymalizację procesu sprzedaży poprzez zarządzanie relacjami z potencjalnymi klientami, kontraktami oraz obszarami sprzedaży w tym również prognozowanie przyszłej sprzedaży; dostęp do danych o produktach i usługach, dostęp do cenników i ofert – również poprzez urządzenia mobilne. System usprawnia proces sprzedaży w następujących obszarach:
1. Usprawnienie planowania sprzedaży;
2. Efektywne zarządzanie szansami sprzedaży;
3. Usprawnienie zarządzania relacjami z klientami – śledzenie interakcji do poziomu pojedynczych kontaktów;
4. Wspomaganie produktywności sprzedaży;
5. Uproszczenie procesów przepływu pracy;
6. Wykorzystanie narzędzia Mobile Express for Microsoft Dynamics CRM – wyposażenie sprzedawców w dostęp do danych klienta w czasie rzeczywistym;
7. Uproszczenie procesu decyzyjnego oraz większa przejrzystość danych.
 
 
  • Obsługa klienta - Inteligentne rozwiązanie, jakim jest Microsoft Dynamics CRM daje specjalistom ds. obsługi klienta pożyteczne wskazówki umożliwiające lepszą komunikację, współpracę i integrację w organizacji. Narzędzie to gwarantuje efektywną obsługę klienta na stałym, wysokim poziomie, przekładającą się na dochodowość firmy. Microsoft Dynamics CRM usprawnia zarządzanie kontaktami z klientami, informacjami o nich i relacjami, ułatwia raportowanie i analizę jakości świadczonych usług.
  • Marketing - Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie elastyczne, łatwe w obsłudze i dostosowane do indywidualnych potrzeb firmy. Pozwala przekształcić każdy kontakt w szansę marketingową i w pełni wykorzystać potencjał posiadanej bazy klientów. Dzięki oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM wspierającemu zarządzanie procesami marketingowymi i ich automatyzację, można skuteczniej prowadzić marketing, zwiększać produktywność i zyskać wgląd w efekty poszczególnych kampanii. Posiadanie aktualnych informacji o klientach w zakresie potrzeb, preferencji, dochodowości pozwala na trafne zaplanowanie działań marketingowych, monitorowanie ich skuteczności oraz raportowanie efektów.
 

 
Ascent CRM
 
Ascent CRM to system do zarządzania relacjami z klientami. Do jego głównych zadań należą: klasyfikacja i rejestracja zdarzeń dotyczących kontaktów z klientami, tworzenie harmonogramów zadań (planowanie), nadzór nad realizacją działań oraz analiza kosztów ich wykonania. Aplikacja jest prosta w obsłudze - umożliwia dostęp do wielu informacji jednocześnie.
 
Jak działa Ascent CRM?
 
Czynności związane z kontaktami z Klientem są rejestrowane w postaci zdarzeń. Oprócz standardowych typów zdarzeń można definiować własne rodzaje zdarzeń. Dzięki integracji z programami pocztowymi możliwe jest wysyłanie korespondencji e-mail bezpośrednio z systemu. System umożliwia także swobodne planowanie zadań oraz powiadamianie o nadchodzących terminach. System wyposażony jest w mechanizm definiowania kampanii marketingowych, co pozwala dokładnie zaplanować przebieg nowych przedsięwzięć, projektów i działań w firmie. Podgląd historii kampanii oraz statystyki są źródłem oceny efektywności kampanii. System Ascent pozwala obsługiwać kampanie różnego rodzaju: kampanie marketingowe, mailowe (mailing), kampanie, których efektem jest podpisanie umowy z klientem.
 
Ascent CRM jest narzędziem do obsługi procesu windykacji należności w firmie. Z należnościami kojarzone są zdarzenia, zadania, notatki. Dlakażdego kontrahenta można tworzyć indywidualne procedury windykacyjne. Definiowane etapy windykacji zarówno na poziomie kontrahenta jak i dokumentu, pozwalają określić sposób reagowania systemu przy próbie sprzedaży. Automatycznie generowane zadania windykacyjne umożliwiają pełną kontrolę procesu windykacji. System łatwo dopasowuje się do indywidualnych wymagań użytkownika. Można definiować m.in. dowolne rodzaje zdarzeń, kategorie klientów, tworzyć własne klasyfikacje zdarzeń, klientów i kontaktów. Integracja z systemem Ascent SQL dostarcza pełnych analiz zobowiązań finansowych na podstawie danych przechowywanych w systemie.
Ascent CRM jest dostępny zarówno jako osobny produkt jak i moduł działający w ramach systemu Ascent SQL.
 

Każdą z usług konfigurujemy w oparciu o indywidualne preferencje Klienta. Jednocześnie oferujemy skorzystanie z darmowego testowania przy pełnym wsparciu technicznym Infomex.
W celu otrzymania dedykowanej oferty prosimy o kontakt z naszym specjalistą:
datacenter@infomex.pl, tel. (+48) 33 475 11 11.