Elektroniczny obieg dokumentów

- o programie


WDMS
 
 
WDMS - logo
 
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, oferujemy Państwu nowoczesny, intuicyjny system, który wprowadzi nowy standard pracy administracyjnej w Państwa przedsiębiorstwie!
 
 
Elektroniczny System Obiegu Dokumentów WDMS firmy Infomex to rozwiązanie zaprojektowane i sukcesywnie rozwijane z myślą o optymalizacji procesów biznesowych oraz redukcji nakładów na administrację. Efektywne zarządzanie dokumentami oraz natychmiastowy dostęp do treści w nich zawartych upraszcza procedury biznesowe, przynosząc szereg innych korzyści takich jak zwiększenie bezpieczeństwa danych i wydajności pracy czy wsparcie procesów zarządzania jakością w firmie.
 
 
 
 

Elektroniczny obieg dokumentów to rozwiązanie pozwalające zaoszczędzić czas i środki przeznaczone na administrację biurową – koszty: papieru, materiałów eksploatacyjnych do druku, folderów, koszulek i katalogów, jak również koszty personalne.

Lista oszczędności finansowych to jednak nie jedyna motywacja do wdrożenia systemu WDMS w Twojej firmie. Elektroniczny obieg dokumentów umożliwia scentralizowanie danych. Po wprowadzeniu do systemu, wystarczy krótko opisać dokument kilkoma kluczowymi danymi (elastycznie dostosowywanych do każdej kategorii dokumentu), a następnie nadać uprawnienia poszczególnym działom/użytkownikom systemu. Dzięki temu korespondencja mailowa wraz z załącznikami oraz faksy i cyfrowa forma dokumentów papierowych są błyskawicznie dostępne do wglądu dla wielu działów firmy, a wpisane przy wprowadzaniu do systemu dane, umożliwiają szybkie wyszukiwanie dokumentu. Wystarczy podać interesujące nas kryteria (przykładowo: adres e-mail, nazwa kontrahenta, opiekuna handlowego, interesujący nas produkt bądź usługę), a system wyszuka wszystkie dokumenty spełniające podane kryteria.

Niewątpliwie ogromną zaletą programu WDMS odpowiedzialnego za elektroniczny obieg dokumentów jest jego elastyczność. Formularz opisujący dany typ dokumentu podczas jego wprowadzania do systemu jest indywidualny i można, a nawet należy, dostosować go do danych kluczowych i unikalnych dla Państwa działalności.

Podobna elastyczność odnosi się do systemu jako całości. Dzięki modularnej budowie, tj. współgrania i jednocześnie niezależności poszczególnych modułów, WDMS oferuje niezrównaną możliwość dopasowania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb każdego z naszych Klientów.

Wykorzystane w naszym produkcie rozwiązania OCR pozwolą maksymalnie ograniczyć proces manualnego sczytywania kluczowych danych ze skanowanych dokumentów. Podczas wprowadzania do systemu kolejnych analogicznych dokumentów, istnieje możliwość, aby program na podstawie analizy skanu częściowo wypełnił formularz za nas.

Baza produktów, usług, podmiotów, korespondencji i dokumentacji to tylko podstawa do bardziej zaawansowanych zastosowań - obiegu dokumentów, zadań i projektów. System umożliwia projektowanie ścieżki obiegu danych, przypisania zadań poszczególnym pracownikom z narzuceniem terminów ich wykonania, udostępniając przy tym wszystkie niezbędne dane w postaci kontaktów, dokumentów, korespondencji, informacji o historii współpracy, rabatach, produktach i wielu innych.

Dodatkowo automatyczny proces tworzenia dziennika rejestrującego wprowadzane do systemu dane, jak również prostota tworzenia elektronicznego archiwum stanowią gwarancję utrzymania pożądanej systematyzacji i organizacji dokumentów oraz ograniczenie biurowego chaosu do minimum. Aby zapoznać się ze szczegółowymi danymi na temat funkcjonalności, możliwości, architektury i korzyści wynikających z użytkowania systemu WDMS oraz elektronicznego obiegu dokumentów, odwiedź stronę www.wdms.pl.

WDMS – atuty:
 
  • Bezpieczeństwo – funkcjonalność workflow oraz procedury nadawania oraz odbioru uprawnień chronią nasze dane przed niepowołanym dostępem;
  • Elastyczność – możliwość rozbudowy systemu zgodnie z oczekiwaniami Klienta oraz jego integracji z innymi systemami takimi jak ERP, CRM czy CMS;
  • Prostota – intuicyjna i prosta obsługa dzięki zastosowaniu skrótów klawiaturowych i kontekstowego menu.