Serwis i wsparcie techniczne

Wizytówką naszej firmy jest wysoki poziom usług świadczonych przez wykwalifikowaną kadrę inżynierów oraz serwisantów posiadających wieloletnią praktykę oraz gruntowną wiedzę specjalistyczną potwierdzoną zdobytymi certyfikatami.

Każde zlecenie serwisowe przyjmowane przez Infomex jest rozpatrywane indywidualnie przez dedykowane osoby, co znacznie usprawnia proces diagnostyki oraz naprawy. Dodatkowo Klient otrzymuje możliwość podglądu statusu przebiegu zlecenia za pośrednictwem naszej strony internetowej.
 

Serwis oprogramowania

  • Utrzymanie oprogramowania - aktualizacja aplikacji;
  • Dostosowywanie oprogramowania do potrzeb Klienta;
  • Konfiguracja oprogramowania;
  • Standaryzacja wersji oprogramowania;
  • Tworzenie procesów biznesowych mających na celu bezpieczną i optymalną dystrybucję oprogramowania w organizacji firmowej;
  • Help Desk.

Serwis sprzętu komputerowego

  • Obsługa awarii;
  • Diagnozowanie uszkodzeń sprzętu i sieci komputerowych;
  • Czyszczenie i konserwacja sprzętu komputerowego;
  • Dostawa i montaż materiałów eksploatacyjnych;
  • Modernizacja i rozbudowa sprzętu komputerowego;
  • Odzyskiwanie danych z uszkodzonych nośników.
W zależności od poziomu SLA zapewniamy odpowiedni czas reakcji i naprawy. W celu realizacji korzystamy z własnego magazynu serwisowego.